Studio20 susține demersul omului de afaceri Ștefan Mandachi "România vrea autostrăzi" și, pe data de 15 Martie, la ora 15:00 va opri pentru 15 minute toată activitatea studiourilor sale din România, Statele Unite, Columbia și Ungaria.
Campania a început după ce un om de afaceri, nemulțumit de situația autostrăzilor din Moldova și a felului în care se gestionează banii publici a declarat că vă suspenda activitatea celor 40 de restaurant ale sale timp de 15 minute pe data de 15 Martie. Campaniei s-au alăturat companii din toate domeniile de activitate, oameni de afaceri, sportivi, actori și persoane publice atât din Republica Moldova cât și din Romania.
Studio20, cea mai mare rețea internațională de videochat, susține demersul și spune public: "și noi vrem autostrăzi"! Nu este prima dată când Studio20 se alătură unei campanii pentru educarea populației în vederea unei schimbări, în primul rand de mentalitate. Campanii ca “Pune mâna pe carte” – în care Studio20 anunță că nu se bazează exclusiv pe înfățișare, oferind modelelor sale cursuri gratuite de cunoștințe generale și de limba engleză, precum și #CamForCharity, campania derulată pe 5 Septembrie (Ziua Internațională a Carității), când manageri, traineri și alti angajați Studio20 din lume au transmis live timp de o oră, toți banii obținuți fiind donați unei asociații care ajută copiii suferind de autism, sunt numai câteva dintre modalitățile prin care franciza își dorește să atragă atenția asupra prejudecaților pe care lumea le are despre videochat.
“Suntem întotdeauna alături de ceilalți participanți în campanii sociale vizibile, pentru că nu avem nimic de ascuns” declară Mugur Frunzetti, CEO Studio20. “Suntem primul și printre singurele studiouri de videochat din România care apare public și ridică atenția asupra situației comunității, situație care ne afectează pe toți. Pentru că putem reuși numai împreună!”.